Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Z godnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta, (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient będący osoba fizyczną dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą w okresie 14 dni od dostarczenia zamówienia towaru ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, kompletny i nie powinien nosić śladów używania świadczących o innym wykorzystaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy przesłać na własny koszt na adres:
,,Hektor” Spółka Jawna
Szosa Okrężna 17A
87-100 Toruń
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się tutaj
Ważne:
- przed wysłaniem produktu prosimy o wcześniejsze przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy wysyłając e-mail na adres: sklep@clineo.pl
- produkt powinien być należycie zabezpieczony podczas transportu
- koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych ,,za pobraniem”
- kwota będąca równowartością towaru wynikająca z odstąpienia od umowy zostanie zwrócona Klientowi po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni
- jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza można własnoręcznie przygotować go wzorując się na przygotowanej przez nas treści zamieszczonej na stronie internetowej
Reklamacje
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i podanie w nim:
- danych teleadresowych nabywcy
- daty nabycia towaru
- numer zamówienia lub rachunku
- nazwy towaru i ilości reklamowanych sztuk
- typu wady
- zawartość przesyłki niezgodna z zamówieniem
- produkt uszkodzony
- produkt przeterminowany
- inne - dokładnego opisu wady
- proponowanej formie realizacji reklamacji
- wymianie produktu na wolny od wad
- usunięcie wady
- obniżenie ceny towaru
- odstąpienie od umowy
Formularz reklamacji znajduje się tutaj
Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji prosimy przesłać na adres e-mail: sklep@clineo.pl.
Zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie nie przekraczającym ustawowych 14 dni na ustosunkowanie się do wady i poinformujemy Klienta o dalszym postępowaniu.
Uwaga:
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. Jeśli stan opakowania wskazuje na możliwość powstania uszkodzenia podczas transportu prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W przypadku gdy towar został uszkodzony konieczne jest sporządzenia protokołu szkody.