Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Z godnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta, (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient będący osoba fizyczną dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą w okresie 14 dni od dostarczenia zamówienia towaru ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, kompletny i nie powinien nosić śladów używania świadczących o innym wykorzystaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy przesłać na własny koszt na adres:

,,Hektor” Spółka Jawna
Szosa Okrężna 17A
87-100 Toruń

Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się tutaj

Ważne:

  • przed wysłaniem produktu prosimy o wcześniejsze przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy wysyłając e-mail na adres: sklep@clineo.pl
  • produkt powinien być należycie zabezpieczony podczas transportu
  • koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych ,,za pobraniem”
  • kwota będąca równowartością towaru wynikająca z odstąpienia od umowy zostanie zwrócona Klientowi po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni
  • jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza można własnoręcznie przygotować go wzorując się na przygotowanej przez nas treści zamieszczonej na stronie internetowej

Reklamacje

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i podanie w nim:

  • danych teleadresowych nabywcy
  • daty nabycia towaru
  • numer zamówienia lub rachunku
  • nazwy towaru i ilości reklamowanych sztuk
  • typu wady
    - zawartość przesyłki niezgodna z zamówieniem
    - produkt uszkodzony
    - produkt przeterminowany
    - inne
  • dokładnego opisu wady
  • proponowanej formie realizacji reklamacji
    - wymianie produktu na wolny od wad
    - usunięcie wady
    - obniżenie ceny towaru
    - odstąpienie od umowy

Formularz reklamacji znajduje się tutaj

Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji prosimy przesłać na adres e-mail: sklep@clineo.pl.

Zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie nie przekraczającym ustawowych 14 dni na ustosunkowanie się do wady i poinformujemy Klienta o dalszym postępowaniu.

Uwaga:
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. Jeśli stan opakowania wskazuje na możliwość powstania uszkodzenia podczas transportu prosimy o sprawdzenie jej zawartości
w obecności kuriera. W przypadku gdy towar został uszkodzony konieczne jest sporządzenia protokołu szkody.

Marki Zobacz wszystkie »

DBG